Tag Archives: bőrhibák

Mai levél – májfolt, pigmentfolt

Kedves Ács Krisztina, Sajnos májfoltok jelentek meg az arcomon a bajúszvonalamon nagyon idegesítenek mivel tüntethetnél el őket? Segítségét köszönöm Üdv, Katalin Kedves Katalin, a májfoltok kialakulásában általában valamilyen hormonális tényező játszik szerepet (pl. fogamzásgátló tabletta szedése, terhesség, változó kor), de megjelenése utalhat valamilyen hormonális- ill. anyagcserezavarra vagy valamilyen szedett gyógyszer mellékhatásaként jön ki (pl. ha csökkent…
Bővebben

Mai levél – roaccutan kérdés

A párom Roaccutan tablettát szed.Szeretnénk gyermeket és azt olvastam,hogy ha az apuka szedi a gyógyszert nincs mellékhatása a születendő gyermekre.A nőgyógyászom azomban azt mondta ahhoz,hogy gyermeket vállalhassak a páromnak előtte 3 hónappal abba kell hagyni a szedését.Kérem van-e erre vonatkozóan kutatáson alapuló megfigyelés? Válaszát előre is köszönöm. Kedves Andrea (remélem jól következtettem a nevét:)), a…
Bővebben